2017-08-15 16:41:23 • Руслан • Чернівці
BMW E38 730D • 2000 г.в. • 3.0 л • дизель • 329 тыс. км
Вопрос
Доброго дня. Акпп в мене 5hp24, після капремонту а саме заміна первинного валу, поршня, півкілець та пружини Бельвіля муфти F (задня передача), чистка гідроблоку... На холодну після ввімкнення положення D,R відчуваються удати і оберти мотора падають так що інколи машина глохне. При русі ударів немає. На прогрітій акпп (після 3-5км їзди) ударів немає і взагалі акпп працює як нова... В чому причина???
PS: на вас вся надія, я не миханік, акпп ремрнтував сам (просто подобається), 3 тижні без авто, незнаю що робити...
Ответ
Мої шанування!
Я би шукав причину у...двигуні.
Звісно, якщо сама АКПП зібрана з якісних деталей (ZF) та бездоганно.
Вопрос
запчастини оригінал, нові (ZF). Можливо звернути увагу на електрику акпп- соленоїди, проводка, датчики чи ще щось?
Ответ
А чому треба йти шляхом "ще щось"?
Що заважає перевірити роботу двигуна під навантаженням на місці?